dimecres, 2 de setembre del 2009

Tinc un blog

Comença un nou curs polític i aquesta és una excusa com qualsevol altra per donar forma a una idea que feia temps que em ballava pel cap: un blog. Un espai on expressar comentaris, pensaments, idees, reflexions... Un espai propi.

Aquest és un espai propi per parlar (per escriure) de política local, de la ciutat... , un projecte personal que inevitablement estarà vinculat ideològicament a l'Entesa per Sabadell (no podria ser d'una altra manera) però que reflectirà el meu punt de vista, la meva mirada, i, per tant, només jo sóc responsable del seu contingut.

Penso que escriure ajuda a pensar, a ordenar idees, a situar arguments i aquest és l'objectiu d'aquest espai, però també obrir una finestra a qui em vulgui conèixer una mica més.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada