dimarts, 5 de gener del 2010

Un home imprescindible

M'hauria agradat començar el nou any d'una altra manera, però no me'n puc estar de comentar l'actuació del nostre alcalde en la cavalcada de reis. Sota la pluja (fina, eh, no diluviava pas) anava al capdavant donant instruccions a tort i a dret, dient a la gent que s'apartés, instant la comitiva a avançar, exclamant-se del retard...

Avui l'he vist de molt a prop i, tot i que ja fa dies que observo el seu afany de protagonisme, sempre m'acaba sorprenent superant-se a si mateix. Avui fins i tot pretenia ser l'estrella per davant dels Reis  de l'Orient... Probablement ell es deu considerar imprescindible; a mi em fa vergonya aliena.

7 comentaris:

  1. Fa temps que aquest senyor que fa d'alcalde ha perdut els papers i ara ja està perdent la dignitat. No ha entès mai que en una ciutat els protagonistes són els ciutadans i que el dia de Reis ho són els nens i nenes.
    Felicitats pels tastets

    Dragonet

    ResponElimina
  2. Jo també el vaig veure ahir. Realment la seva actitud d'home orquestra fent-se veure a 5 minuts de l'arribada dels Reis em va irritar. Vaig veure com s'adeçava a dos nens preguntant si s'havien portat bé, si havien estudiat... Com si fos, no un patge, no: el mateix Rei Gaspar. No vaig arribar a escoltar si als pares els amenaçà amb portar carbó si no votaven al PSC aquest 2010... La veritat, no m'hagués extranyat.
    Veure'l en plan poli urbano gesticulant al més pur estil Louis de Funes era patètic! Però clar, el sentiment de vergonya és molt personal. El de vergonya aliena ja no tant.

    Lucas Martín

    ResponElimina
  3. L' imprescindible per aquest home és el personatge que s' ha creat. Patètic.

    ResponElimina
  4. Aquest senyor cada cop pitjor. És cert que al seu fill el fa actuar de nen Jesús als "Pastorets" de la Faràndula?

    ResponElimina
  5. No ho sé del cert, però suposo que sí. L'any passat el nen Jesús era el fill del regidor Ayuso i el regidor de cultura, Lluís Monge, feia de pastoret.

    ResponElimina
  6. No és el primer any que presideix la comitiva de la la Cavalgada de Reis.

    ResponElimina
  7. Si, sí el nou fill del que fa d'alcalde feia de nen jesús i el pallasso que fa de regidor de cultura feia de pastor. A més de fer el patètic ni tans sols es posen vermells, fins i tot surten els eus noms al programa. És ben bé que on no n'hi ha no en raja.
    Es clar que tampoc en deu rajar de l'enteniment del president de les Joventuts de la Faràndula.

    ResponElimina